Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: pajączek (pajaczek86_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 18:51:54 MET DST

wszystkie rady które są zamieszczone są ok ale najpierw musisz się
zastanowić co będziesz najczęściej używał.Jeśli mają to być gry to lepiej
wybrać AMD jeśli aplikacje biurowe to INTEL lecz jeśli ma to być "kombajn"
do wszystkiego to nie baw się w okrojone wersje procków tylko dodaj stówkę
na ATHLONA a nie będziesz zawiedziony i wydasz trochę mniej kasy niż za P4.
Praktyka mi mówi że za jakiś czas i tak trzeba będzie wymieniać sprzęt.Który
jest lepszy? nikt ci na to pytanie nie odpowie .Każdy będzie chwalił swoja
marke ,ale ty za to bulisz.Osobiście kupiłem ATHLONA XP 2000+ 0,13 i jestem
bardzo zadowolony.wcześniej miałem P4 1600 i nie chcę nigdy więcej