Re: jaki modem?

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 19:25:51 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Maniek naskrobał(-a):

> Witam. Mam prosbe. Mozecie polecic mi jakis niedrogi modem do
> maksymalnie 100 pln bo dotychczasowy (omen 2 56l) ma klopoty z
> laczeniem sie (jakies 15 % skutecznosci) :(

JA kupiłem w MM Avacs Extreme za 49PLN i sprawuje się b.dobrze. Łączy się
co prawda maksymalnie na 41.3kb, ale to chyba kwestia mojej linii bo
miałem kilka innych i było to samo. Poza tym nie wiem do czego mógłbym
się w nim przyczepić, więc za tą kasę mogę z czystym sumieniem polecić.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288