Re: Problemów ciąg dalszy z DVD Asus E616 (długie i dla zaawansowanych userów)

Autor: Shark (shark69_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 09:08:01 MET DST

> 2. Chyba zainstaluję inny system na drugim dysku - ale to jest
rozwiązanie,
> które tak naprawdę nie uczy rozwiązywania problemów.

Masz rację ale gdyby się okazało że na innym Windzie chodzi to by znaczyło
że nie jest to problem sprzętowy. Ale jeśli nie bedzie to w takim razie
pozostaje ci wymiana jakiegoś składnika. Zresztą w pierwszym przypadku
raczej też :(. Czasami są takie problemy że włos na głowie się jeży. Gdybym
Ci opowiedział o problemach mojego kumpla i jego wydatkach to napewno włos
by ci osiwiał :)))
Z tego co napisałeś to jesteś bardzo za tym DVD ze wzgledu na tryb pracy
(UDMA 100). Jestem zaskoczony że są takie napedy, myślałem że nic od UDMA 33
niż szybszego nie ma. To może wymień na inny DVD plus do tego dodatkowy
kontroler?