Re: HDD - Ktory wybrac - oto jest pytanie!

Autor: Zajek (zajek_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 09:03:30 MET DST

> Chyba nie mówiesz o maxtorach które aktualnie można kupić - których
wogołe
> nie słychać. ?
> wasie wczoraj kupiłem sobie drugiego.

Hmm, ilu uzytkownikow tyle opinii... sam nie wiem co teraz zrobic.
Bylem w zasadzie przekonany do Maxtora ale na benchmark'u napisali, ze po
jakims czasie cos dziwnego sie dzieje z tymi dyskami i po dluzszym czasie
uzytkowania poziom glosnosci sporo wzrasta. Mam wiec pytanie: jak dlugo i z
jaka intensywnoscia uzywasz tego dysku? Jaki to model?

Pozdrawiam

Maciek