Re: Problemów ciąg dalszy z DVD Asus E616 (długie i dla zaawansowanych userów)

Autor: Duny (buczedar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 22:30:00 MET DST

> A próbowałeś zmienić bios do płyty głównej (jeśli jest). Spróbuj może
> jeszcze na chwilę zainstalować inny system np Me tylko po to żeby
sprawdzić
> czy na tym ten DVD będzie działał. Ja wiem że nie chcesz reinstalować
> systemu ale innego wyjścia nie masz chyba. Zrób sobie kopie partycji
> systemowej zapomocą Ghosta. Jeśli i na innym systemie nie będzie działało
> jeszcze sprawdź inny DVD. Ale boję się że może to być "gryzienie się"
> sprzętu ze sobą. I bez wymiany DVD na inny (chyba że płytę wymienisz) nic
> nie pomoże.

1. Bios płyty jest najnowszy z dostępnych na stronie producenta - podobnie
jest z Via 4in1.
2. Chyba zainstaluję inny system na drugim dysku - ale to jest rozwiązanie,
które tak naprawdę nie uczy rozwiązywania problemów.
3. pozostaje wymiana DVD lub płyty, ale w obydwu przypadkach ze stratą
finansową dla mnie :(