PIII 1100 czy Celeron 1.4 GHz

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 08:49:19 MET DST

Znajomy ma PIII 600 MHz i chce sobie zmienić procesor. Ma możliwość dostania
po podobnych cenach PIII 1100 MHz lub Intel Celeron 1,4 GHz i ma dylemat (to
że jego płyty obsłuży te proce już wiemy). Miał ktoś możliwość porównania
wydajności tych procesorów?? Bo mi się wydaje, że ten Celeron mimo, iż
pełnym Pentium nie jest będzie wydajniejszy.
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966