Re: Nowa grafika na PCI i stara plyta

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 08:32:59 MET DST

On 7 Apr 2003 04:46:18 +0200, "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
wrote:

>Czyli też dokładnie nie pamiętasz.
NIE, ale wczesnie przytoczylem zwrot uzyty w PDFie dolaczonym do
sterow. Poza tym ta grafika jest stara jak swiat :-)

>Zaraz po odpaleniu kompa, na ekranie nic się nie pojawiało.
>A chipsetu nie pamiętam.
He he w zasadzie material testowy lezy u mnie obok biurka, tylko czasu
brak, zeby to poskladac i wlaczyc.

>Nooo jak komp wystartuje to nie potrzebuje jeszcze driverów :)
Sam wiesz, ze to co mozna zrobic przy pomocy MMX da sie zrobic i bez
niego - wolniej bo owlnije ale sie da. Jesli wiec stery narzucaja
takie ograniczenie to wynika juz ono z czystej zlosliwosi producenta
:-P

>Ale ... on miał poprzednio ... Trident'a ! :DDDDDD
>Ten to był dopiero SYF! :DDDDD
Taki na ISa z 0.5MB pamieci? Super - mam taki w servie :-)

Pozdro
GLide