Re: Problemów ciąg dalszy z DVD Asus E616 (długie i dla zaawansowanych userów)

Autor: Shark (shark69_at_interia.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 22:01:32 MET DST

> Poradźcie co robić:
> - bez reinstalacji systemu
> - bez zmiany płyty głównej i procesora
> - bez wymiany napędu DVD na innego producenta (zależy mi na wysokim
> transferze w ATA/100)

A próbowałeś zmienić bios do płyty głównej (jeśli jest). Spróbuj może
jeszcze na chwilę zainstalować inny system np Me tylko po to żeby sprawdzić
czy na tym ten DVD będzie działał. Ja wiem że nie chcesz reinstalować
systemu ale innego wyjścia nie masz chyba. Zrób sobie kopie partycji
systemowej zapomocą Ghosta. Jeśli i na innym systemie nie będzie działało to
jeszcze sprawdź inny DVD. Ale boję się że może to być "gryzienie się"
sprzętu ze sobą. I bez wymiany DVD na inny (chyba że płytę wymienisz) nic
nie pomoże.