Re: Jak zmniejszyć prędkość CD?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 14:17:23 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <podhalan_at_rechnet.waw.pl> napisał:

> Z ciekawosci spytam, po co Ci mniejsza predkosc?

Witam,
Ja też ,niestety, mam LG (jeszcze), którego spowolnić się nie da. A jest to
bardzo przydatne:
-spowalniasz np. do x8 i oglądasz film z cd - jest cicho, cd-rom się nie
grzeje, a przez to wydłuża się jego żywotność
-porysowana płytka - spowalniasz do 40 i cd-rom odczyta ją szybciej!!( i
dokładniej) niż przy prędkości x52 ( mniejsza prędkość- korekcja lepiej
chodzi), można to sprawdzić na cdrinfo.pl,
pozd,
Pavel