Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 19:49:22 MET DST

Użytkownik "majlosh" <wromail_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> I tu się z tobą nie zgodzę. Nie ma rozwiązań idealnych jeżeli chodzi o
> technologię. A co byś powiedział gdyby to zamiast tego AMD , który
zawiódł,
> był Intel ?
Hmmm to samo. Przed chwilą obejrzałem filmik co się dzieje gdy zdejmiemy
wiatrak z Pentiuma, Celka, Athlona i Durona. W przypadku tych dwóch
ostatnich w ciągu kilkunastu sekund następuje uszkodzenie proca i płyty
głównej. Powoli przestawałem być wrogiem AMD, ale już mnie nikt nie namówi
abym kupił AMD, bo raz na moim PIII przeżyłem awarię chłodzenia i skończyło
się to wymianą wiatraka (mimo, iż pracował on w takim stanie cały dzień) a
nie wiatraka, płyty i procesora. Dziękuję postoję, wole zapłacić ciut więcej
i spać spokojnie, bo komputer u mnie nie był wyłączony od roku w ogóle.
Wracam więc do pierwszej jak się okazał słusznej opinii. AMD to gówno, jak
ktoś ma inne zdanie to niech sobie tego używa.
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966