Re: cięcie mostków na thunderbirdzie

Autor: Marek M. (___m7marek_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 21:02:38 MET DST

Użytkownik "michu" <michu1982_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawiając się jak to zrobić inaczej stwierdziłem ze najłatwiej byłoby
przy uzyciu lupy i
> zaostrzonej zapałki pokryć końcówki mostków lakierem do paznokci,
zostawiając odsłonięte łączenia,
> potem dać po kropli roztworu do wytrawiania płytek drukowanych i rozpuścić
łączenie.
> Co są dzicie o tym pomyśle, czy te mostki są wogóle wykonane z miedzi ?
jak nie to czy wytrawiacz -
> roztwór zdaje się trójchlorku żelaza działa na ten metal ?

ja w ten sposób podkręcałem durona800 (tyle ze uzyłem pisak kwasoodporny),
 wytrawienie się udało, choć jeden z mostków wytrawił się doszczętnie,
 ze już niemożliwe jest jego powtórne połączenie. trawiony procesor działa
już 1,5 roku.

Marek M.
m7marek@__wp.pl