cięcie mostków na thunderbirdzie

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 00:12:48 MET DST

mam problem z rozłączeniem mostków na thunderbirdzie, w różnych faq czytałem że da się to zrobic
przy pomocy ostrego noża, jednak jedyne do czego doszedłem to wniosek, że osełki do nozy powinny być
robione z ceramiki co ten proc. Wydaje mi się że te łączenia są lekko wtopione w tą ceramikę i wg
mnie przecięcie ich nożem jest niewykonalne.
Zastanawiając się jak to zrobić inaczej stwierdziłem ze najłatwiej byłoby przy uzyciu lupy i
zaostrzonej zapałki pokryć końcówki mostków lakierem do paznokci, zostawiając odsłonięte łączenia,
potem dać po kropli roztworu do wytrawiania płytek drukowanych i rozpuścić łączenie.
Co są dzicie o tym pomyśle, czy te mostki są wogóle wykonane z miedzi ? jak nie to czy wytrawiacz -
roztwór zdaje się trójchlorku żelaza działa na ten metal ?
będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne uwagi
michu