Re: XP1700+ konfiguracja

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 13:42:27 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fastviper_at_telkab.pl> napisał w wiadomości

> Fajna jest napewno. Nie przejmuj się głosami na temat badziewnego
zasilacza
> codegen - do Twojego zestawu wystarczy.

Tak, tak nie przjemuj sie zasilaczem, przeciez losowe restarty to nic czy by
sie mozna bylo przejmowac, a jak dolozysz troche sprzetu albo podkrecisz
procka to zrozumiesz o czym mowie.

> Będziesz musiał wtedy uważać na zasilacz. Także kupno lepszej grafiki -
nowy
> zasilacz. Ale na dziś wystarczy.

Na dzisiaj tak, ale apetyt rosnie w miare jedzenia, wiec latwiej teraz kupic
lepszy zasilacz, niz pozniej codegena sprzedawac za psie pieniadze i kupowac
nowy , mocniejszy. Ten codegen wazy mnie wiecej tyle co zasilacz od nokii
:)). Codegen to loteria, jak dobrze trafisz to smiga, ale jak nie to mozesz
sie zdziwic ile zwarcie w zaliaczu moze uczynic szkody w sprzecie.
BTW. Mialem klienta co mu z kompa tylko 64MB SDRAM zostalo po zwarciu w
codegenie :)

> Nie!

Racja

> Pomyśl nad MSI KT3V. To jest bardzo dobra i _bardzo_ tania płyta.

Tez racja.

Pozdr
ZenoN