Re: XP1700+ konfiguracja

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 13:27:15 MET DST

Ł@P@ claimed:
> Czy ta konfiguracja jest prawidłowa (innymi słowy,. czy sprzedawca jest
> uczciwy)?

Fajna jest napewno. Nie przejmuj się głosami na temat badziewnego zasilacza
codegen - do Twojego zestawu wystarczy.

> Teraz procesor 1700 na pewno mi wystarczy, ale mozliwe ze w
> przyszlosci podkrece troche.

Będziesz musiał wtedy uważać na zasilacz. Także kupno lepszej grafiki - nowy
zasilacz. Ale na dziś wystarczy.

> Czy nie lepiej kupic plyty głównej z
> zintegrowana grafiką i zaoszczedzic na karcie graficznej?

Nie!

> Moze ktos z
> grupowiczow ma jakies inne propozycje apropo tej konfiguracji?

Pomyśl nad MSI KT3V. To jest bardzo dobra i _bardzo_ tania płyta.

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.