Re: XP1700+ konfiguracja

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 14:02:34 MET DST

ZenoN claimed:
> Tak, tak nie przjemuj sie zasilaczem, przeciez losowe restarty to nic czy by
> sie mozna bylo przejmowac, a jak dolozysz troche sprzetu albo podkrecisz
> procka to zrozumiesz o czym mowie.

Dokładnie. Ale te losowe restarty to jednak nie _zawsze_ występują. Kolega
kupił sobie codegena do takiego zestawu i wszystko mu ładnie działa już
miesiąc.

> Na dzisiaj tak, ale apetyt rosnie w miare jedzenia, wiec latwiej teraz kupic
> lepszy zasilacz, niz pozniej codegena sprzedawac za psie pieniadze i kupowac
> nowy , mocniejszy.

Spójrzmy prawdzie w oczy: nie każdy inwestuje w nowy sprzęt. W momencie gdy
9500PRO/GF FX będzie wystarczająco tani, trzeba też będzie zmienić procesor,
płytę itp - nowy komp kupić po prostu.

> Ten codegen wazy mnie wiecej tyle co zasilacz od nokii
> :)). Codegen to loteria, jak dobrze trafisz to smiga, ale jak nie to mozesz
> sie zdziwic ile zwarcie w zaliaczu moze uczynic szkody w sprzecie.

No niestety to prawda. Z tym, że jednak większość śmiga (bo inaczej serwisy
by miecz nad głową sobie wieszały sprzedając codegena).

> BTW. Mialem klienta co mu z kompa tylko 64MB SDRAM zostalo po zwarciu w
> codegenie :)

Mi zostało 128 (z 256) i płyta poszła. Do tej pory nie odżałowałem... Ale
podpiąłem radeona 8500 pod zasilacz 230W, więc sam jestem sobie winien.

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.