Re: 17'' LCD: Eizo L565, Sony X72B, Samsung SM-171P..

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 08:18:04 MET DST

In article <b6l559$3k9$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, perszing wrote:

> Przesadzasz, kolorow Beline'a nie ma super i to jej jedyna wada (jak
> kazdego LCD),

Dobre kolory to nie to samo co jaskrawe, niesamowicie nasycone, plastikowe
kolory, jak z reklamy proszku Dosia. Ta Belinea 101740 ma właśnie w miarę
naturalne kolory, dobre jak na LCD, a przynajmniej dużo lepsze niż inne
monitory, które widziałem pół roku temu. Ale możliwe, że teraz robią już
dużo lepsze, bo to się szybko zmienia.

> a janosc i kontrast da sie ustawic, tylko trzeba chciec.

No właśnie to jest trudne, bo ten monitor jest za jasny (jak większość LCD).
Można ustawić, ale programowo na karcie graficznej, bo zakres regulacji
samego monitora jest za mały.

Paweł