Re: Uzywane PIII Coppermine czy tulip z przejsciowka?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 01:56:17 MET DST

On Tue, 1 Apr 2003 23:05:19 +0200, "ian" <ianusz1_at_excite.com> wrote:

>Widze, ze cos Cie meczy ;-),
:-)

>upgrade zrobilem, jestem zadowolony, a koszt obnizony
>do 210 zl (sprzedalem stary procesor).
Czyli pozostaje tylko uzywac.

>Popatrz na to inaczej - zalozmy, ze ten system spelni moje
>wymagania przez poltora roku,
>koszt przedluzenia zywota jest maly.
Ale tez i zysk rowniez niezbyt imponujacy (chyba ze to byla wymiana z
Cel300).

>Za poltora roku system, ktory budowalbym dzisiaj,
>bylby "stary", wiec jesli nie wydarzy sie nic szczegolnego,
Za poltora roku to kazdy system jest juz "stary".

>Dodatkowo czesc oprogramowania wymgalaby
>nowej instalacji, generowania kluczy rejestrujacych,
>wysylania ich do producenta, konfigurowania, itp
To moze byc argument - osobiscie nie znosze takich aktywacji itp.

>Jesli to ma Ci pomoc :):
>512MB Ram,
>3 Karty graficzne
oooo to ciekawe. Sam ma dwie, ale na 3 to mi zawsze braklo miejsca na
monitory :-)

>Az sam sie dziwie, ze to wszystko chodzi bezproblemowo :).
Nie przesadzaj - u mnie tez jest 2(+1) HDD, 2xCD, 2xsiec, Live,
2xGrafika i od strony plyty problemow nie ma zadnych - jedynie 2
zasilki Codegena poslalem na smietnik.

>Jest prawem kazdego wybierac to co dla niego najlepsze,
>komputer jest dla mnie, a nie ja dla komputera :).
Normalnie.

>Byc moze jestem w bledzie, ale chyba przenoszenie systemu
>Windows 2000 na nowy sprzet moze byc dosc klopotliwe,
>nie mam na razie ani czasu ani ochoty tego robic.
Roznie to bywa. Zawsze w takiej sytuacji stawiam wszystko od poczatku.
Raz na 1.5 roku mozna sie przemeczyc.

Pozdrawiam
GLide