Re: Uzywane PIII Coppermine czy tulip z przejsciowka?

Autor: ian (ianusz1_at_excite.com)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 18:24:29 MET DST

"GLide" <glide_at_terramail.pl> wrote in message

> Ale tez i zysk rowniez niezbyt imponujacy (chyba ze to byla wymiana z
> Cel300).

przejscie bylo z PIII 667 na celeron 1400 (tualatin).

Jaki zysk?
Nieco ponad 100% jesli chodzi o testy zwiazane
z szybkoscia procesora,
szybkosc pamieci oczywiscie NIE poprawila sie,
koncowy efekt zalezy z pewnoscia od aplikacji,
w moich zastosowaniach jest OK (nie podkrecam).

Dodam, ze gdybym mial placic $150 za komplet
(u powerleap) to zrezygnowalbym z takiego rozwiazania.

Zainteresowanym polecam:
http://duhvoodooman.com/powrleap/PLmain.htm

jest tam tez informacja o alternatywnym - tanszym rozwiazaniu
(A Cheaper Alternative??? - Slot-T)

> Roznie to bywa. Zawsze w takiej sytuacji stawiam wszystko od
poczatku.
> Raz na 1.5 roku mozna sie przemeczyc.

Dla mnie to zbyt czesto :)

Pozdrawiam
ian

PS. Oczywiscie nikogo nie namawiam na takie rozwiazanie,
mam nadzieje, ze moje doswiadczenie moze byc przydatne.