Re: Uzywane PIII Coppermine czy tulip z przejsciowka?

Autor: ian (ianusz1_at_excite.com)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 23:05:19 MET DST

"GLide" <glide_at_terramail.pl> wrote in message
> On Sun, 30 Mar 2003 11:04:26 +0100, "ian" <ianusz1_at_excite.com> wrote:

Widze, ze cos Cie meczy ;-),
upgrade zrobilem, jestem zadowolony, a koszt obnizony
do 210 zl (sprzedalem stary procesor).

> To Cie nie minie bedziesz mial z glowy :-)

Popatrz na to inaczej - zalozmy, ze ten system spelni moje
wymagania przez poltora roku,
koszt przedluzenia zywota jest maly.

Za poltora roku system, ktory budowalbym dzisiaj,
bylby "stary", wiec jesli nie wydarzy sie nic szczegolnego,
to wtedy kupie (zbuduje) sobie system, ktory spelni moje wymagania
- obnizenie kosztow jest dla mnie istotne
Dodatkowo czesc oprogramowania wymgalaby
nowej instalacji, generowania kluczy rejestrujacych,
wysylania ich do producenta, konfigurowania, itp

Przekonales mnie, zrobilem dobrze :).

> Oczywiscie jesli komp jest rzeczywiscie moco obciazony roznyni
gratami
> IMO warto rozwazyc zakup troche lepszej plyty a to niestety wiaze sie
> tez z przejsciem na DDRy.
> Mozna wiedziec co tam u Ciebie w srodku siedzi?

Jesli to ma Ci pomoc :):
512MB Ram,
3 Karty graficzne
Karta FireWire
Modem
Karta sieciowa,
Karta TV
2 HDD,
1 CD/DVD
podlaczony Palm V,
podlaczony UPS
Az sam sie dziwie, ze to wszystko chodzi bezproblemowo :).

ian

PS.
Jest prawem kazdego wybierac to co dla niego najlepsze,
komputer jest dla mnie, a nie ja dla komputera :).

Byc moze jestem w bledzie, ale chyba przenoszenie systemu
Windows 2000 na nowy sprzet moze byc dosc klopotliwe,
nie mam na razie ani czasu ani ochoty tego robic.