Re: pen drive, jakie firmy polecacie?

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 00:59:52 MET DST

Grupowicz Grazyna napisala cos takiego :

> Hej, eXEnsior :-),
>
> Pozdrawiam

Czesc :) i witam ponownie co do problemu bootowania to zauwazylem kilka ciekawych rzeczy
zmieniajac przy moim pendrive litere dysku na A: moge spokojnie wrzucac obrazy dyskietek
bootowalnych troche to dziwne ale u mnie dziala :) jak widac winda jest troche glupawa :). Ja
spokojnie bootuje linuxa z pendrive jak i windowsa, oczywiscie polecam zakup z opcja fdd/hdd
bawilem sie tym cudem i bylem mile zaskoczony mozliwosciami, jedyna wada tych urzadzen jest
cena, ktora przy duzej pojemnosci zwala z nog, przynajmniej mnie :).

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;