Re: pen drive, jakie firmy polecacie?

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 22:35:05 MET DST

eXEnsior napisał:

> Czesc :) i witam ponownie co do problemu bootowania to zauwazylem
> kilka ciekawych rzeczy zmieniajac przy moim pendrive litere dysku na
> A: moge spokojnie wrzucac obrazy dyskietek bootowalnych troche to
> dziwne ale u mnie dziala :) jak widac winda jest troche glupawa :).

Mam niezbyt miłe przeczucie, że to raczej ja jestem głupawa, i to
niekoniecznie trochę, jeśli u mnie to nie działa :-))) Wrzucać to ja sobie
mogę do woli, ale XP nie chce tego uznać za dyskietkę (natomiast komputer
daje sobie wmówić, po wgraniu odpowiedniego obrazu, że pen drive jest np.
bootowalną kartą CompactFlash, ale to już inna historia).

> Ja spokojnie bootuje linuxa z pendrive jak i windowsa,

Ale również XP? Jakiej pojemności jest ten pen drive i czy po normalnym
sformatowaniu go spod Windwsa masz FAT 12 czy FAT 16?

> polecam zakup z opcja fdd/hdd bawilem sie tym cudem i bylem mile
> zaskoczony mozliwosciami, jedyna wada tych urzadzen jest cena, ktora
> przy duzej pojemnosci zwala z nog, przynajmniej mnie :).

Mnie też zwala z nóg, ale rozum mi odebrało i uznałam, że zakup zabawek do
komputera jest sprawą pilniejszą od wymiany podniszczonej wykladziny w
pokoju ;-)

Pozdrawiam
Grażyna