Stary monitor i coraz ciemniej...

Autor: elroid_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:57:16 MET DST

Mam stary monitor Daytek 1513D (cos takiego chyba). Problem tkwi w tym, że
obraz jest bardzo ciemny i mało kontrastowy. Jak da sie na maxa w regulacji to
jest troche lepiej ( do gierek i tak nie wystarcza) ale za to robi sie nie
ostro. Czy jest mozliwość zwiekszenia jasnosci kontrasu, ostrosci w srodku
monitora? Słyszałem że ustawia sie cos na jakimś trafopowielaczu? O co tutaj
chodzi? Cos jeszcze słyszałem o jakiejś konwergencji? Jak i gdzie dokładnie we
wnetrzu obudowy monitora to wszystko dobrze i w miare bezpiecznie podregulować?
Prosze o pomoc i rady

Yachuu