Re: amd czy intel

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 18:20:18 MET DST

Czesc,

Ja jednak porusze ten temt. Jak dla mnie AMD przy podobnych osiagach jest
tanszy. Jest to okupione oczywiscie pewnymi niedogodnosciami. Jak np.
brakiem wylacznika termicznego i wogole to AMD grzeje sie bardziej od P4.
Jesli by jednak patrzec tylko na parametry cena/ilosc klatek na skunde w
quake to AMD wychodzi taniej. Wobec tego moje pokolenie wybralo AMD. A poza
tym to nowe AMD juz sie tak nie grzeja. Na duronie mialem okolo 70C bez
podkrecania. Na nowym XP 2000+ okolo 50C.

Pozdrawiam,
Andrzej.