PSX2 a PC - Jaka dobra grafika?

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Fri 04 Apr 2003 - 18:06:27 MET DST

Witam !

Pisze w imieniu mojego znajomego ktory ma nielada problem ;)
Zobaczyl biedak Sony PS II w akcji i gierke (chyba, jak dobrze
zapamietal, "Gran Tourismo 3" -czyli samochody) i poprosil abym sie dowiedzial
jaka karta na PC miala by takie mozliwosci jak bylo widac w tej gierce.
Szczerze to nie wiem , wiec moze ktos z Was by mu cos doradzil. Niestety nie
siedze w akceleratorach a tym bardziej w gierkach wiec w Was jego nadzieja :)
Jego sprzet to : DELL P4 1700 (ale wymienia CPU na 2,3) 640 RAM RIMM ,plyta na
Intelu Tehama 850E .

dzieki!
pozdro JARO