amd czy intel

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 14:56:40 MET DST

Witam grupe

mam taka watpliwosc, czy lepiej
w niedlugiej przyszlosci kupic sobie plyte z procesorem amd czy moze
lepiej z intelem?
Wiem ze intel troche drozszy ale wydaje mi sie ze miej sie grzeje
i dlatego bedzie troche ciszej, albo tylko wydaje mi sie to...
wkazdym razie duza zaleta ich jest wew. zabezpieczenie termiczne
Jak ma sie sprawa podkrecania P4? ew celeronow p4
wypadaja pod tym wzgledem lepiej niz amd czy gorzej?

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'