Re: PILNE!!!!!!!!!!!!!

Autor: Fizz! (FizzMann_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 17:35:08 MET DST

nie spóżniony Prima Aprilis! Tylko Prawda!

Na procku jest teraz radiator od starego wentyla + Wentyl od zasilacza
podłaczony do +12V (było to dodatkowe chłodzenie!) komp nie startuje bo nie
kreci sie wiartak główny!

WD40 ostatnim razem ocalił mój poprzedni radiator! i wielu zajomych tak
własnie ratuje ledwo dyszace wiatraki!

dodam ze bez procka! wentyl tez sie nie obraca!

...PS. prosze nie robic ze mnie "debila" co włacza kompa bez radiatora na
procku! A pozatym komp jak się włczy to za 2 sek sie wyłšczy! To samo miałem
jak wentyl nie startował tylko mocno obcierał! dopiero otworzenie obódowy i
ruszenie go palcem pomagało! by odpalic kompa!

PORSZE DALEJ O POMOC!