Re: PILNE!!!!!!!!!!!!!

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 17:29:06 MET DST

Użytkownik "Fizz!" <FizzMann_at_wp.pl> napisał w wiadomości
 Witam....

> Mam wielki problem! Dzisiaj rano chciałem sobie wmontowac rezystorek 56
Ohm
> do wentylatorka... bo skrzeczał i buczał.... Jednoczenise psiknołem
WD-40..

To chyba jakies zarty z tym psiknieciem WD40 !

> Płyta ECS K7vta3! v1.2b, D700, rano komp chodził ok!
> CO TO MOZE BYC?

Co chlodzi procesor kiedy Pan to testuje ?

> Jak uruchomic kompa bez podłaczonego wiartraczka?
> Na +12V z kabla od dysku chodzi cooler. wiec zasilacz chyba nie padł?

A w tym czasie co chlodzilo profesora ???

> Zaraz jeszcze pokombinuje z innym zasilacze,,,,,

Ja mam rade dla Pana, niech Pan wiecej nie kombinuje.

Jak dobrze rozumiem, komputer sie uruchamia, tzn. zasilacz pracuje,
wentyl nie dziala, komp nie startuje dalej a Pan w tym czasie
wentyla podlaczal to tu to tam.
Pelny profesjonalizm !

Pan teraz pierdyknie tym profesorem o ziemie mocno,
co prawda to nie pomoze ale tez nie zaszkodzi.

> PILNE! pomórzcie!

Niech Pan napisze, ze to spozniony prima aprilis.

pozdrawiam
Adams