Re: PILNE!!!!!!!!!!!!!

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 17:56:49 MET DST

Użytkownik "Fizz!" <FizzMann_at_wp.pl> napisał w wiadomości
Witam.

> Na procku jest teraz radiator od starego wentyla + Wentyl od zasilacza
> podłaczony do +12V (było to dodatkowe chłodzenie!) komp nie startuje bo
nie
> kreci sie wiartak główny!

Panie Docencie, jak ma Pan szczescie
to pozycz jeszcze jeden wentyl, byc moze
tamten akurat nie dziala z ta plyta, najlepiej
jakis badziewiasty, a jak ma Pan pecha to Durony sa teraz tanie
:-))).........

> WD40 ostatnim razem ocalił mój poprzedni radiator! i wielu zajomych tak
> własnie ratuje ledwo dyszace wiatraki!

Ok, ok......
Troche to mi rozjasnia sytuacje co mlodzi
potrafia wymyslec i potem stwierdzic:
nooo zepsulo sie..........

WD40 :o)))

> dodam ze bez procka! wentyl tez sie nie obraca!

To chyba normalne ...........u Pana.:-)))

> ...PS. prosze nie robic ze mnie "debila" co włacza kompa bez radiatora na
> procku! A pozatym komp jak się włczy to za 2 sek sie wyłšczy! To samo
miałem
> jak wentyl nie startował tylko mocno obcierał! dopiero otworzenie obódowy
> ruszenie go palcem pomagało! by odpalic kompa!

Tak wogole, to az dziwne ze ten komp to wszystko
wytrzymal. :o)

pozdrawiam
Adams