Radek 9000 i tv-out

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 10:28:45 MET DST

Witam

mam problem z tv-outem karta sapphire
w zasadzie dwa mam nadzieje ze rozwiazywalne - mianowicie
obraz na tv jest czarno bialy i nie mam pojecia jak to zmienic
karta polaczona z tv przez kabel s-vhs > euro
poprzednio rage128pro chincz > euro wszystko bylo ok
teraz po zmianie karty na radka i telewizora na bardzo podobny tyle ze
nowszy i wieszy model samsunga (informacja na wypadek
jezeli telewizor mogl byc winny)
no i drugi problem - jak zmienic ustawienia na ekranie telewizora
chcialbym widziec na raz CALY pulpit w windows na raz
a nie jego fragment
bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi oraz linki gdzie o tym
mozna poczytac - najlepiej po polsku

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl