Co padlo?

Autor: MarekB (marekbor_at_hotmail.com)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 10:28:51 MET DST

Mam, a wlasciwie chyba mialem KT4V z 2000+. Troche za bardzo mi sie to
grzalo. Pomyslalem ze sprobuje moze z odpowiednim 1700+ (TBred) i troche go
przetaktuje. Przelozylem proc bez jakichs szczegolnych przypadkow (np.
obsuniecie srubokretu przy zdejmowaniu radiatora i ew. uderzenie plyty). Po
zmianie na 1700+ komputer przestal dzialac (oczywiscie nic jeszcze nie
przetaktowywalem). Przelozylem z powrotem 2000+ - to samo - komp prawie nie
daje znaku zycia (np. brak obrazu). Sprawdzilem: zasilacz, grafika, HD -
wszystko OK. Nie sprawdzilem (bo nie mam jak) plyty, procesora i pamieci. Co
przypuszczalnie moglo sie uszkodzic i dlaczego? Majstrowalem przy
kilkudziesieciu komputerach i nigdy nic podobnego. Moze ktos mial podobny
przypadek?
Marek