Re: Radek 9000 i tv-out

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 10:42:43 MET DST

Użytkownik "abdesign" <abdesign_at_wp.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> Witam
>
> mam problem z tv-outem karta sapphire
> w zasadzie dwa mam nadzieje ze rozwiazywalne - mianowicie
> obraz na tv jest czarno bialy i nie mam pojecia jak to zmienic
> karta polaczona z tv przez kabel s-vhs > euro
> poprzednio rage128pro chincz > euro

Szczerze mówiąc nie jestem specjalistą, ale coś mi dzwoni. S-VHS chyba
zarządzą trochę inaczej kolorami (z tego co mi "dzwoni"). Jak inaczej tego
Ci nie powiem, bo po prostu nie wiem, coś kiedyś tylko czytałem na ten
temat. Byc może wejście euro w TV nie odbiera poprawnie otrzymanego sygnału
s-vhs z karty ?. Może to wina kalbla, ale może również oznaczać, że należało
by podłączyć kartę do innego wejścia video (obrazu) w TV jeśli takowe
jest...
A masz w TV wogóle kanał oznaczony s-vhs ? Pytam, bo np. u mnie w philipsie
oprócz kanałów EXT1, EXT2 (do dvd i video), jest kanał AV (do TV-OUT'a z
grafy) i S-VHS (do np. może kamerki, albo właśnie grafy z s-vhs). W
zależności od sygnału muszę wybrać odpowiedni kanał.

> no i drugi problem - jak zmienic ustawienia na ekranie telewizora
> chcialbym widziec na raz CALY pulpit w windows na raz
> a nie jego fragment
> bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi oraz linki gdzie o tym
> mozna poczytac - najlepiej po polsku

Tu to problem leży raczej IMHO po stronie kompa i ustawienia oprogramowania
związanego z wyjściem s-vhs z twojej grafy. Być może kwestia rozdzielczości
obrazu na komputerze. U mnie np. po podłączeniu kompa (GF4 Ti4200) do
telewizora (philips) przy rozdzielczości na kompie 800x600 miałem część
pulipitu, a po zmianie na 1024x768 cały...ale nie zgłębiałem specjalnie
zagadnienia ;-))

Pozdr

Cubol