Re: Abit NF7-S rev. 2,0 - kilka pytanek

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 23:15:27 MET DST

> Ja na moich pamieciach mam 5 2 2 2 ;)
***Przy 400 MHz FSB????

> Jakie ustawiles osateczne stabilne parametry ??

***Przyznam szczerze, że się nie bawiłem tymi parametrami, bo za dużo czasu
schodzi na zmienianie, sprawdzanie czy chodzą i ponowne zmienianie na
jeszcze bardziej wyśrubowane. Na wspomnianej szybkości spokojnie chodziły na
2-2-2-5.

> Hehe widze ze mamy podobnego kompa i podobnie myslimy. Dokladnie takiego
> samego coolerka planowalem (V11) ale widze ze sobie go odpuszcze. Mam u
> kumpla obok w pokoju volcano 7+ i tez halasuje na wiecej niz LOW.
***Robię tak - do pracy (dużo piszę), oglądania filmów itp. Zmieniam na
1700+ z 1,5 V i wtedy wiatrak na 2000 obrotów (cisza i spokój...), ale wciąż
~50 C w stresie, a jak mam zamiar grać lub kodować film, to podciągam proca
na 2300 MHz, daję 5200 obrotów i... uciekam z domu;)))

> Kurcze czyzby nasze athlony sie bardziej grzaly niz seria DUT3C tak jak u
> mojego kumpla. Na tym samym coolerze ma duzo zimniej !!!
***Nie wiem dlaczego, ale chyba tak. Stosuję najlepsza pastę srebrową, jaką
udało mi się znaleźć (Arctic Silver 3), a mimo to wciąż jest dosć ciepło.
Podejrzewam, że u mnie problemem jest obudowa - tylko midi Tower "firmy
krzak", Jeden wiatrak 2500 RPM wyciągający powietrze i w zasadzie nic
wiecej. Marzy mi się Cheiftec z dwoma wiatrakami z tyłu, jednym z przodu i z
dużo większą ilością miejsa w środku, ale ostatnio tyle wydałem na kompa, że
trochę mi szkoda kasy (kolejne 400 zł...)

> ps. masz gg ?? podrzuc nr na priva to sobie pogadamy o naszych sprzetach

***Nie mam, bo jestem modemowcem, więc niestety. Ale możemy pogadać
mailowo - baron_at_cgs.onyx.pl
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak