Re: Jaka karta na PCI wspomoże DivX?

Autor: -=:alkos:=- (NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 23:23:44 MET DST

| Witam!
| Mam komputer na C400, z wbudowana grafiką ( do 8MB RAM). Mam pewne
problemy
| z odtwarzaniem Divx-ów. Co radzicie dołożyc na wolne zlacze PCI?
| Czy jakis akcelerator Voodoo II, III? (czy one wspomagaja grafike 3D czy
| rowniez pomagaja w dekompresji Div-x?)
|
| Czy moze jakas zwykla karte na PCI? (jaka??)
|
| Pozdrówka

Z tego co wiem (nie bić jakby co!) Radeony powyżej 7500 wspomagają
odtwarzanie DIVX, ale raczej daje to polepszenie jakości, a nie "szybkości"
odtwarzania. Tyle że zakup takiego mija się z celem w twoim przypadku...

Moja rada: nie inwestuj w sprzęt, tylko wywal wszystkie kodeki i zaintstaluj
FFDSHOW. Znajomy na AMD 350 ogląda i jako tako mu idzie (70% filmów duży
luz, DIVX5 ma problemy)

Poza tym słyszałem, że wrzucenie w system normalnej, nowszej karty (Riva
TNT2 na przykład) daje wymierne rezultaty.