Re: Abit NF7-S rev. 2,0 - kilka pytanek

Autor: pieczara (pieczara_at_space.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 22:58:43 MET DST

> ***To spoko - mam Abit NF7 rev.2, Identycznego procka i taki sam wiatrak i
> na 11x200=2205 MHz (~2800+) miałem 54 w idle i 60 w stresie (Vcore
1,625V).
> Ramy 2x256 DDR400 Geil Ultra (2-3-3-6). Procek maksymlanie puszczałem na
> 12x200 (2400 MHz = ~3200+), ale wysoka temperatura powodowała, że komp się
> resetował (napięcie było na 1,725V)

Ja na moich pamieciach mam 5 2 2 2 ;)

Jakie ustawiles osateczne stabilne parametry ??

> ****Teraz mam Volcano 11 na ok. 3500 obrotów i przy tej samej konfiguracji
> mam 54 w stresie i 60 w idle, a więc niewielka różnica. Dopiero
> podciągnięcie szybkości obrotów w wentylatorze do ponad 5200 obrotów,
> temperetaura w idle była 49, a w stresie 54. Tylko przy takiej szybkości
> wiatraka nawet przy zamkniętej obudowie (z jednym wiatrakiem wyciągającym
> powietrze) nie dało się wysiedzieć w pokoju. Przy wspomnianych 3500 jest
już
> lepiej.

Hehe widze ze mamy podobnego kompa i podobnie myslimy. Dokladnie takiego
samego coolerka planowalem (V11) ale widze ze sobie go odpuszcze. Mam u
kumpla obok w pokoju volcano 7+ i tez halasuje na wiecej niz LOW.

Kurcze czyzby nasze athlony sie bardziej grzaly niz seria DUT3C tak jak u
mojego kumpla. Na tym samym coolerze ma duzo zimniej !!!

U mnie tez byly tylko Mhx te "xxxx" dalem tylko jako wartosc ktorej tam
brakuje :))))))

pozdr
pieczara

ps. masz gg ?? podrzuc nr na priva to sobie pogadamy o naszych sprzetach