Samodzielnie złożony zestawik...

Autor: Destiny (destiny_at_nospam.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 19:52:30 MET DST

Witam,
przez pewien czas śledziłem grupę i zdecydowałem się na wymianę kompa
i złożenie go samemu.
Oto co wybrałem.

Płyta główna: Gigabyte GA-7VAX z pudełkiem i całym stuffem w środku,
Procek: AMD Athlon XP 1700+ ok. 390zł,
Wentyl: SPIRE FalconRock 5F271B1M3 ok. 50zł,
Grafa: Radeon 9100 Saphire 64MB BOX (inny sklep ok. 410zł,
Pamięć: i tu mam kłopot. Chcaiłbym pograć w nowsze gierki w
rodzielczości 1024x768 (puki co mam tylko 15" - może za jakiś czas
zmienie na 17") i nie wiem czy 256MB DDR333 (160zł) wystarczy.
Chciałbym of koz aby grafa oprócz płynności miała również sporo detali
(najlepiej max). Czy lepiej kupić od razu 512 (350zł) w jednej kości??
Jakiej firmy?? Nie mam zbyt dużo kasy ale może udałoby mi się wysłupać
na te 512.
Nadmienie tylko że jesteś świadom że z tego 1700+ da się wyciągnąć
jakieś 2200+ albo i więcej co będę chciał zrobić.
A teraz kwestia obudowy, a raczej zasilacza. Czy zasilacz Essun w
obudowie ModeCom (platinium - 180zł) to wszystko stabilnie uciągnie??
Jeśli nie to wyskrobie na HuntKeya w droższej obudowie.

Jestem otwarty na propozycjÄ™ i konstruktywne komentarze.

Pozdrawiam
Destiny