Re: litoen (nagrywarka) - problem "z tacka"

Autor: Mariusz Jędrzejec [mr.] (mjedrz_at_polbox.com.USUN.TO)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 03:40:51 MET DST

(...)

>Ta ostatnia mozliwosc, czyli soft do nagrywania.
>--

Witam.

Sam mam już mocno leciwego CD LiteOna, ale możliwe, że mechanika jest wciąż
ta sama - otóż LiteOny mają bardzo słabą nadwyżkę mocy przy wysuwie tacki,
a z czasem (gromadzący się kurz, rozciągający pasek, itd.) jest tylko
gorzej. O dziwo - tacka lepiej się otwiera, gdy płyta jest w środku! Cóż,
jeśli to byłoby to, no to jakieś czyszczenia i smarunki (+ ew.
poprawa/wymiana gumki napędu) powinny pomóc przynajmniej na czas jakiś.

pozdrawiam

/-/

Mariusz [mr.]

mjedrz#polbox:com

CETERUM CENSEO COMMUNIS IMPERIUM IN POLONIA ESSE DELENDUM.