Re: HDD IBM - wiem ze koniec jest bliski - ale jak go przyspieszyc ?

Autor: Basior John (basior_at_o2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 17:54:53 MET DST

>Mysle, ze najlepsza dla Ciebie byla by eutanazja. Przez takich jak Ty
>cwaniaczków z pompka w nosie, gwarancje na dyski sa teraz roczne.
>
>Radek

cwaniaczkow - to dalczego wogle dyski robione na Wegrzech sa trefne ??
glosne jak cholera a podaje sie 30dB !
startuja jak odrzutowce - spac nie mozna dzieki nim

jakby sie produkowalo porzadny towar to nikt by nie biegal do serwisu

tego dysku nigdy nie wyciagalem z kompa - bo sie balem ze bady bada i
wogle sie popsuje a sam sie sypie !