naprawa gwarancyjna

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 16:51:15 MET DST

Oddałem dysk do naprawy gwarancyjnej, w gwarancji jest napisane że w razie
potrzeby odesłania dysku do producenta, okres naprawy może trwać 28 dni.
Wiadomo jak jest z gwarancjami, co 'mądrzejszy' to pisze sobie w nich co
chce. Nie jest tak, że w przypadku jakichś bzdurnych gwarancji obowiązuje
kodeks cywilny czy jakieś inne prawo kosumenta? Jeśli tak, to ile dni wg
tego prwa powinienem czekać na ten mój dysk? Coś mi się wydaje że 21 dni
ale wolałbym się najpierw upewnić.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html