Re: Komputert za 0.5 roku - prosba o parametry

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 17:27:31 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 16:55:51 +0200, Sebastian Bialy wrote:
[...]

> Nie, dla NAUKI ... to jeden z uniwersytetow. Kupienie kabelka wymaga
> polrocznego przetargu :/

Znamy... znamy... do niedawna też tak miałem ;)

> Ja wiem, ze KT to dla AMD bo sam mam Atholna, ale jest chyba wersja dla
> P4 tego chpsetu ? PT400 czy jakos tak ...

Od razu skreślaj ;) Jedna z większy głupot, to pakowanie się w platformę
Intela na chipsetach VIA. Jak już Intel, to cały :)

[...]
> Tak tez mysle. Ale czy to SATA ?

120 GB są w wersji SATA. Ale tak serio, to po prostu bajer. Ot - cienki
kabelek zamiast taśmy (lepsza wentylacja). Zysk w wydajności żaden, co
najwyżej bardziej dopieszczone EGO posiadacza (" A mój tata ma SATA")
;))

> Cena powiedzmy z dnia dzisiajszego :P

No to płytka na 845 PE (Intel Baytown - cośtam z SATA) ok 600 zł
HDD BV SATA 120 GB ok 900 zł
P4 HT 3GHz ok 2000 zł
Moniek ok 900 zł
RAM 512 PC2700 Kingston ok 350 zł
Siciówka ok 200 zł (jakby co to 100Mb jest na pokładzie mobo)
Matrox G450 ok 400 zł
Obudowa z dobrym zasilaczem (Enlight, Chieftec) + reszta pierdołów ok
300 zł

Razem ok. 5650 zł.
Gdybyś zrezygnował z bajeru zwanego SATA zaoszczędzasz ok 150 zł na mobo
(płyta serii Intel Desktop Silver na 845PE)
i 300 zł na HDD (B7 120 MB)

No i masz 5200 zł. To cena raczej orientacyjna, pewnie będzie można
zjechać do 5k. Tylko na obudowie (zasilaczu) nie oszczędzaj, bo to
głupota, zwłaszcza przy takim sprzęcie. Kup Enlight lub Chieftec 300W

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!