Re: Komputert za 0.5 roku - prosba o parametry

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 16:55:51 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> Oczywiście, płacicie ceny dzisiejsze ? Bo za pół roku to samo będzie o
> połowe tańsze. Pracujesz dla wojska, czy co ? ;)

Nie, dla NAUKI ... to jeden z uniwersytetow. Kupienie kabelka wymaga
polrocznego przetargu :/

> KT to dla AMD-ków. Proponuję Intel Granite Bay (E7205). Chociaż
> obsługuje tylko pamięci PC2100 :(.
> Jakby co, to taniej wyjdzie coś na 845 PE

Ja wiem, ze KT to dla AMD bo sam mam Atholna, ale jest chyba wersja dla
P4 tego chpsetu ? PT400 czy jakos tak ...

> Matroxy się nie starzeją ;). G450 wystarczy

Tak tez kombinuje.

> Seagate Barracuda V

Tak tez mysle. Ale czy to SATA ?

> NEC FE791

Ok dzieks.

> No to zgłupiałem. Ten sprzęt ma kosztować teraz 5K, czy mam zgadnąć cenę
> z przyszłości ?

Cena powiedzmy z dnia dzisiajszego :P

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl