Re: Komputert za 0.5 roku - prosba o parametry

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 15:58:35 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 15:21:00 +0200, Sebastian Bialy wrote:

> Jestem proacownikiem takiej dziwnej instytucji, w ktorej komputery
> zamawia sie dzisiaj (i placi dzisiaj ...), a dostaje za pol roku ...

Oczywiście, płacicie ceny dzisiejsze ? Bo za pół roku to samo będzie o
połowe tańsze. Pracujesz dla wojska, czy co ? ;)

> Ja bym kombinowal nad takim czyms:

> 1) P4-3GHz (akurat tu nie moze byc AMD) - moze HyperThreading ?

OK

> 2) chipset - nie mam pojecia, mam cos na KT400 w domu, ale pewnie pojawi
> sie cos na rynku lepszego do tego czasu

KT to dla AMD-ków. Proponuję Intel Granite Bay (E7205). Chociaż
obsługuje tylko pamięci PC2100 :(.
Jakby co, to taniej wyjdzie coś na 845 PE

> 3) gfx jakis matrox (wazna jest 2D) zalezy mi na jakosc obrazu.

Matroxy się nie starzeją ;). G450 wystarczy

> 4) dysk - cos kolo 160G i pewno SATA.

Seagate Barracuda V

> 5) siec 1Gbit.

Intel PRO 1000 MT

> 6) ram jakies 512 minimum.

2x256 Kingston PC2100 (do Granite Bay)

> 7) monitor - jakis lepszy tubowy, LCD mnie nie interesuja na razie.

NEC FE791

> Czy ktos moglby sie pobawic we wrozke i powiedziec mi co bym dal rade
> zlozyc za pol roku za okolo 5000 zl ? Cena z monitorem.

No to zgłupiałem. Ten sprzęt ma kosztować teraz 5K, czy mam zgadnąć cenę
z przyszłości ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!