Re: komputer jako magnetowid

Autor: SzerszeN (steal-rat_at_tlen.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 15:20:25 MET DST

Użytkownik "AndoreJr" <andore.tnij.to_at_antispam.wp.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> efekcie mam zamiar uzyskiwać divx-y, ale chyba nie jest wskazane zgrywanie
> "w locie"?. Zależy mi na dobrej jakości zgrywanego obrazu

jesli ci zalezy na dobrej jakosci to napewno nie w locie :)
przy tej konfiguracji do uzyskania dobrej jakoscie to grabowanie bedziesz
zostawial na noc :)

wiec komp bedzie ci sluzyl nie za magnetowid, ktorego to jedna z
podstawowych funkcji jest wlasnie nagrywanie

co do sprzetu i kompatyilnosci oprogramowania sie nie wypowiadam, bo z tym
bywa roznie