Re: komputer jako magnetowid

Autor: Psych (psych_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 15:06:01 MET DST

> dziękuję za wszelkie uwagi, bo wbrew pozorom w sieci nie ma zbyt wielu
> informacji na te tematy

ja mam aver tv phon 98 - awery to dobre karty wiec nie ma sie co martwic o
wybor.
A zgrywam wszystko co chce miec na kompie przy uzyciu vdub. Kompresja w
locie do diviX na sprzecie PIV1,8ghz 256ramek na plycie abit p4b
uzycie procka wskazuje srednio 60% przy polowicznej rozdzielcosci, a przy
pelnej wzrsta, ale i tak klatek nie traci.

Ogolnie jestem zadowolony, tyle ze sterowniki od mojego avera rąbią sie na
win XP :(
a mzoe mam cos z irq narabane...
poprostu czasem przy przelaczaniu sie zacina na chwile albo po nacisnieciu
guzka na pilocie leci mi po wszystkch kanalach mimo ze chcialem jeden
przelaczyc :(((
ma ktos taki problem ???

GG : 1793689
Strona domowa : www.blackno1.prv.pl  <--- Nowy bloog/news