komputer jako magnetowid

Autor: AndoreJr (andore.tnij.to_at_antispam.wp.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 14:37:55 MET DST

Rozważam zakup karty tv do swojego sprzętu i mam w związku z tym 3 problemy:
1. Jaka karta - po prześledzeniu wszystkiego, co znalazłem w necie -
skłaniałbym się ku AverTv 303. Czy to dobry wybór? Może jest jakaś podobna
albo lepsza w cenie do 300 zł?
2. Czy oprogramowanie typu Borg czy iuVCR będą obsługiwały w/w kartę?
3. Jaki muszę mieć sprzęt, żeby zgrywać programy telewizyjne na dysk? Mam
Athlona 900, 256 Ram, karta graf. Asus 32MB, płyta Abit KT7ARaid, a na dysku
mogę wygospodarować jedną z partycji - 11GB. Czy to wystarczy? W końcowym
efekcie mam zamiar uzyskiwać divx-y, ale chyba nie jest wskazane zgrywanie
"w locie"?. Zależy mi na dobrej jakości zgrywanego obrazu

dziękuję za wszelkie uwagi, bo wbrew pozorom w sieci nie ma zbyt wielu
informacji na te tematy

--
Pozdrawiam!
 ---Andore-Jr---