Re: Kupilem LCD...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 12:07:22 MET DST

Paweł Paroń wrote:

> Niechby sobie i były, ale w sklepach ze złomem komputerowym (kiedyś
> takie sklepy były, nie wiem jak teraz).

No to wtedy dyski twarde powinny byc tez sprzedawane w sklepach ze zlomem
bo raczej malo ktory sprzedawany jest _bez_zadnych_ uszkodzonych sektorow.
Kwesti taego czy uzytkownik je widzi i czy przeszkadzaja one w pracy...

> Podejrzewam, że gdyby wszystkie panele LCD były w pełni sprawne, tzn.
> miałbyś pewność, że kupujesz dobry monitor, to sprzedaż mogłaby nawet
> wzrosnąć.

Chyba masz na mysli bardziej zawansowanych userow bo prawda jest taka, ze
wiekszosc klientow kupuje panele LCD z przeswiadczeniem, ze maja 100%
sprawnych pikseli. Nawet jesli ktorys slyszal o czyms takim jak martwy
piksel to zabardzo nei wiem o co chodzi i z czym to sie je tak, ze nawet
niezbyt wprawny handlowiec wcisnie mu kit.

> Teraz wiele osób boi się kupować, bo w zwykłych sklepach
> wybór nie jest za duży (czytaj: praktycznie żaden),

A czy trzeba sie ograniczac w poszukiwaniach monitora tylko do jednego
sklepu i tylko do jednego monitora?

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"