Re: Kupilem LCD...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 11:59:35 MET DST

ReD wrote:

> Ja tak. Byłyby dwie ceny - wadliwe 1500, dobre 2500. To byłoby ok.
> LCD byłby drogie i nie ma sprawy.

No to wtedy polecam zianteresowac sie panelami I kategorii...

> Ale co tu oglądać jak prawie każdy na deady...

A gdzie ogladales i jakiej firmy panele?

> To jest problem społeczny który RÓWNIEŻ dotyczy LCD.

Udostepnienie bardziej zawansowanej technologi szarym ludziom nazywasz
problemem? Bo ja to widze tak, ze dzieki II kategorii paneli przecietny
szary czlowiek ma w zasiegu panel LCD.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"