Re: Kupilem LCD...

Autor: ReD (redice_at_xxxxxxxxxxxxxxxxx.o2.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 00:32:21 MET DST

> A to wolisz, zeby nie wprowadzono tej normy, nie bylo na rynku paneli z
> martywmi pikselami i ceny LCD zaczynaly sie od 2500zl a nie od 1500zl?

Ja tak. Byłyby dwie ceny - wadliwe 1500, dobre 2500. To byłoby ok. LCD byłby
drogie i nie ma sprawy.

> A czy ktos przeszkadza Ci obejrzec panel przed zakupem? Bo ja sklepy w
> ktorych nie pozwalaja omijam.

Ale co tu oglądać jak prawie każdy na deady...

> A czy to jest powod do marudzenia na grupie?

To jest problem społeczny który RÓWNIEŻ dotyczy LCD.

Jeśli technologia wytw LCD jest zawodna to trzeba ją dopacować albo
całkowicie zmienić a nie wymyślić coś tylko nie do końca...

ReD