Re: Codegen, a Radeon 9100.

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 10:18:01 MET DST

Użytkownik "Pavel" napisał:

> Sam odżałowałbym wtedy 200 zeta, stabilność kompa to
> przecież podstawa, tylko, że nie mam takiej potrzeby.

Panowie! Spójrzmy na to z innej strony. Większość osób kupuje Codegeny, bo
są tanie. Ja wcale nie uważam ich za "głupszych" czy gorszych od posiadaczy
drogich, markowych zasilałek. Po prostu nie wszyscy mogą sobie pozwolić na
zasilacz za 350 zł. Wiele osób woli na zasilacz wydać 100 zeta (najlepiej,
jeśli dorzucą do niego gratis obudowę ;-), a odzyskane 250 dołożyć do karty
graficznej, na którą i tak cudem wysupłali pieniądze. Nie widzę zatem sensu
wyzywać kogoś, tylko dlatego że ma Codegena. Wiadomo: każdy kupiłby sobie
super nowoczesny zasilacz nafaszerowany elektrą, jeśli koszt zakupu byłby
adekwatny do jego możliwości finansowych.

Pozdrawiam,
Sniper