Re: Codegen, a Radeon 9100.

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 10:46:53 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 10:18:01 +0200, Sniper wrote:

> Panowie! Spójrzmy na to z innej strony. Większość osób kupuje Codegeny, bo
> są tanie. Ja wcale nie uważam ich za "głupszych" czy gorszych od posiadaczy
> drogich, markowych zasilałek. Po prostu nie wszyscy mogą sobie pozwolić na
> zasilacz za 350 zł. Wiele osób woli na zasilacz wydać 100 zeta (najlepiej,
> jeśli dorzucą do niego gratis obudowę ;-), a odzyskane 250 dołożyć do karty
> graficznej, na którą i tak cudem wysupłali pieniądze. Nie widzę zatem sensu
> wyzywać kogoś, tylko dlatego że ma Codegena. Wiadomo: każdy kupiłby sobie
> [...]

A jak tam Twój "nowy, świeżutki, pachnący Enlajcik" ?? ;) Dorobiłeś się
już ? Czy dalej do Codegena podpinasz dyski na zmianę ?? ;)

BTW. Chieftec chodzi po 160 zł. Niezbyt rozsądne jest oszczędzanie 100
zł na zasilaczu w kompie za 5-6K.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!