Re: Grafika InnoVision Raedon 9100 vs Sapphire Raedon 9000

Autor: PoSaZek (posazek[USUN_TO)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 09:09:57 MET DST

Użytkownik "GB" <nospam_at_nospam.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kupuje karte graficzna, ze wzgledu na ograniczony budzet mam do wyboru -
> Sapphire Raedon 9000 (w komputroniku, bo w mojej wiosce nie widzialem
> markowych Raedonow) lub InnoVision Raedon 9100 (w "zwyklym" sklepie).
> Z ta druga karta jest dziwna sprawa - w cenniku sklepowym jak byk stoi
> "InnoVision Raedon 9100" tymczasem na necie oraz stronce producenta
> (http://www.ivmm.com/inno3d/index.html) nie znalazlam zadnych informacji
nt
> karty IV na chipach ATI... LOL?

Brzmi jak XpertVision ;) ja taka posiadam i jest to prodykt Palita on tez
nie przyznaje sie ze produkuje cos na ATI byc moze tez masz karte YUNAN to
chyba to samo co Palit ja juz nie wiem ale to ta sama plytka. Generalnie
lepiej wybrac cos z R8500 lub 9100, 9000tek nie oplaca sie juz kupowac bo do
nowych gier za slabe.
Pozdrawiam